Privredna komora Srbije i Razvojna agencija Srbije organizovale su nastup 35 domaćih kompanija u okviru dva nacionalna štanda Srbije na Međunarodnom sajmu robnih marki „PLMA2024“, koji se održao u Amsterdamu 28. i 29. maja.

 

U okviru dva nacionalna štanda, pod sloganom „Your Name, Our Quality“, nastupilo je 35 domaćih kompanija, a srpski proizvođači predstavili su proizvodne programe u Hali za prehrambene proizvode, kao i u Hali za neprehrambene proizvode.

 

U okviru prehrambenog štanda, 28 firmi iz Srbije ponudiće proizvode od smrznutog voća i povrća, niskokaloričnih džemova i voćnih namaza, preko ovsenih kaša, sušenog i čokoladiranog voća i slatkiša do raznih vrsta testenina, namaza, gotovih supa.

 

U Hali prehtambenih proizvoda izlažu: Agranela, Aleksandrija Fruška Gora, Budimka, Candy Rush, Cg Foods Europe, Cold Presso, Dem, Don Don, Flora, Frucom Food, Itn Group, Jaffa, Jugotrejd, Laki, M Pet Pr, Moravka Pro, Master Fruts, Min Komerc, Minela, Mitsides Points, Nn Tel, Ns Bomi, Packom International, Prest, Stanić, Unijapak, Zdravo Organik i Yumis.

 

 

Sa druge strane, proizvodni programi srpskih izlagača u neprehrambenoj hali promovisaće plastičnu ambalažu sa primenom u različitim industrijama, drvenu ambalažu, kozmetičke proizvode, kućnu hemiju, pribor za manikir, pedikir, negu lica.

 

U Hali za neprehrambene proizvode predstaviće se sedam izlagača: Beohemija, Hemijska industrija Dalia, DIN tim, JMC, Nevena, Ultrapapir i Umprom.

 

PLMA Amsterdam predstavlja vodeću poslovnu, sajamsku manifestaciju u okviru koje se sastaju proizvođači sa predstavnicima najvećih svetskih maloprodajnih lanaca. Ovogodišnje izdanje okuplja preko  15.000 svetskih trgovaca, koji predstavljaju supermarkete, hipermarkete, diskonte, robne kuće, apoteke kao i uvoznike, distributere, konsultante, agente za prodaju i stručnjake za ambalažu i dizajn sa ciljem sagledavanja novih poslovnih ponuda, proizvoda i tehnoloških inovacija.

Aktuelno